tiistai 18. lokakuuta 2011

Tuleva kirjabloggaaja 6-vuotiaana

K-blogin Jenni kyseli meidän muiden vanhoja kirjoituksia. Olin jo pienenä innokas kirjaston käyttäjä. Asuimme silloin Jyväskylässä ja sivukirjastomme järjesti lasten kirja-arvostelukilpailun. Muistan vielä hämärästi, kuinka istuin heti kirjoittamaan omaa juttuani, kun huomasin kilpailun. Kirjoitin kirjasta, jota olin tullut palauttamaan. Olin silloin 6-vuotias, enkä ollut vielä koulussa.

Kun kilpailun tulokset julkistettiin, oikein lehdessä, uutiseen oli liitetty minun kirjoitukseni, vaikka sain vasta kolmannen palkinnon (Frances Hodgson Burnettin Pikku prinsessan). Alla on siis pienen tulevan kirjabloggaajan ensimmäinen yritelmä kirja-arvostelun alalla.


6 kommenttia:

  1. Oi, miten ihana! Ja hurmaavan sympaattinen tuo loppukaneetti "pidän myös toisista kirjoista" :)

    VastaaPoista
  2. Voi että, symppis teksti! Et varmaan 6-vuotiaana arvannut, että jonain päivänä jakaisit lukukokemuksia blogissa :).

    VastaaPoista
  3. Onpa ihana teksti - ja niin hyvin ja elävästi kirjoitettu. Kiinnitin myös huomiota virheettömyyteen. Mie nimittäin itse tein tosi paljon kirjoitusvirheitä lapsena. Ja välimerkkien käyttökin oli mitä oli.

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihanista kommenteista!

    Kyllä minua hymyilytti, kun luin tekstini pitkästä aikaa tätä bloggausta varten.

    VastaaPoista
  5. Hurmaava kirja-arvio ja aamua piristävä loppukommmentti tekstissä :)

    VastaaPoista

Olisi mukava kuulla, mitä mieltä olet.